SkiTrip

31.1. - 4.2.2008

Zostava Tomáš - Tučko, Miro a ja sme v štvrtok po 14 hodine vyrazili smer PN, kde sme pribrali Veroniku. (Mirova frajerka) Ďalej sme už pokračovali smer Bobrovecká dolina. Na chatu sme došli už za tmy, začali kúriť, priniesli vodu, dali si niečo na privítanie...

Deň prvý (piatok):

Ráno vyrážame smer Jasna. Využijeme ubytovací preukaz z roku 1999 aby nás pustili aspoň na Záhradky. Po zakúpení lístkov od Poliakov za 250 SKK zisťujeme, že hore fúka a nič poriadne neťahá. Teda až na 2 vleky. Hrôza... Po obede vypínajú ďalší, čiže ostáva jazdiť len jeden. To sme už nevydržali a šli sme do pokladne, nech nám vrátia peniaze, no oni nám dali zadarmo lístok na ďalší deň... no a pak to nekup :-) Po lyžovačke pivko vo vinárni. Večer obžerstvo a "pyžamová" párty na manzardke...

Deň druhy (sobota):

Keďže máme lístky do Jasnej, všetko je jasné a ideme hore. Tu sa stretávame z posilou z BA a to Ela, Zuzka, Paľo a Ivan. Už tak nefúka ako v piatok a aj snežiť začalo, takže čo to aj polyžujeme. Zväčša na Spravodlivej... Po lyžovačke nemôže chýbať pivo vo vinárni. Večer pre zmenu obžerstvo a nejaké to  alko. Museli sme privítať "chatových panicov"

Deň tretí (nedeľa):

Rozdelili sme sa na viacero skupín. Veronika odchádza na vlak smer PN. Ela, Zuzka, Tomáš, Paľo a Ivan smer Jasná. Podľa ich slov, lyžovačka ako v sobotu, možno trochu horšie...

No a Mirko a Ja vystupujeme na pásoch na Babky a následne po hrebeni na Malú Kopu. Počasie nám praje. Mali sme pocit, že bude ťažký jarný sneh, no severo - východný žľab z Malej Kopy bol plný prašanu. Parádička...

Večer časť odchádza smer BA no a základná zostava upratuje chatu a presúva sa na Donovaly za Andrejom, kde majú medici lyžiarsky.

No a v pondelok ráno domov. Dúfam, že takéto výlety budú každý víkend kým bude sneh :-)