Ski Trip V.

3.- 6.3.2008

Zostava. Paľo, Miro, Tomáš - Tučko a ja

Podaril sa nám ďalší víkend na lyžiach. Aj tento kráť sme mali základný tábor na chate v Bobrovci...

V štvrtok okolo 10 vyrážame z Bratislavy. Cesta bez problémov, nákup v hypernove v LM, príchod na chatu.

Večer sme okrem jedenia zahrali aj karty.

V piatok ráno vyrážame do Jasnej, no bez Paľa, nakoľko na neho lezie malária :-) (náš odborný posudok) Tomáš si užíva jarnú lyžovačku a brázdi svahy. Miro a ja vystúpime na pásoch na Kamennú chatu, kde stretávame freeriderov, ktorí tu "pretekajú" aj napriek tomu, že pretek bol pre zlé počasie zrušený. Následný zjazd centrálnym žľabom.

V sobotu, už aj s Paľom, ideme do Jasnej. Pre zmenu vyšliapeme na Chopok. Pozrieme časť pretekov, dáme čaj a fičíme dole. Mirko a ja si ešte raz vyšliapeme školským žľabom. Mirko si pri zjazde vybije polku zubu: Teraz vyzerá drsne :-)

Podvečer nám Tibor doviezol drevo, tak sme mali trochu manuálnej prace.

Večer sme sa vybrali na disko do mesta, zhrnul by som to len výrokom: "Pure Village"

V nedeľu balíme a čím skorej padáme z chaty aby sme nechytili dopravne zápchy. .